I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, March 2, 2010

Fitri ke Tingkatan 1


Puteri keduaku (Fitri) memulakan alam persekolahan menengahnya di SMA Ampuan Fatimah Pekan.
Pendaftaranya pada 6 Januari 2010. Aku mengambil cuti untuk menghantarnya dan menguruskan sekolah dan asramanya. Dia belajar di kelas 1 Zainab. nampak riak takut dan risau terpamer pada mukanya tapi aku tidak mahu mengikut rentak hatinya itu.
Setelah selesai taklimat penjaga, aku menyusulnya menuju ke bangunan asrama yang terletak di belakang sekolah. Aku membantunya mengemas apa-apa yang patut, telah mula nampak riak ceria pada wajahnya. sempat aku berpesan kepada seorang senior sebiliknya agar tengokkan anakku itu. (rupa-rupa seniornya itu ialah adik sahabatku di SK Pandan) Terima kasih Mimi kerana sudi memberi perhatian kepada Fitri.

No comments:

Post a Comment