I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, March 2, 2010

Fitri ke Sekolah Baru

Fitri telah ditawarkan ke SBPI Batu Rakit, Terengganu , lapor diri pada 22 Februari, cemas juga aku kerana agak jauh pemergiannya kalau dibandingkan dengan kakaknya itu, tapi aku redha setelah dia sendiri mahu ke sana. Aku dan suami sekali lagi bertemu pengetua SMAATAF, Pekan, kali ini untuk memohon pertukaran Fitri pula, banyak juga prosedur yang perlu kami lalui.
Fitri tampak tenang dan gembira,aku yang cemas, Hanya satu yang ingat, Allah maha kuasa.
Kami bertolak 21 Februari ke Terengganu, sudah 22 tahun aku tidak ke Bt Rakit setelah aku menamatkan pengajianku di MPKTBR (nama lamanya).
Sukar juga kami mencari sekolah itu kerana tidak pernah ke sana. Berpandukan peta dalam internet, kami akhirnya berjaya menjumpainya.
Isnin, kami menghantar Fitri, segala urusan selesai hampir jam 1 petang. Kami meninggalkan Fitri dengan Doa dan Pengharapan untuk dirinya. Belajarlah anakku demi masa depanmu. Janganlah lupa dirimu. Ayah dan ibu akan sentiasa menyokongmu.

No comments:

Post a Comment